Siedziba

Uniwesyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej znajduje się w Gdyni. Do budynku można dostać się wejściem głównym od strony ul. Powstania Styczniowego 9b.

Jak skontaktować się z Uniwesyteckim Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej w Gdyni?

Kontakt lub uzyskać informację możesz w następujący sposób:

  • przychodząc do Uniwesyteckiego Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej, ul. Powstania Styczniowego 9b
  • dzwoniąc pod numer tel. +48 58 699 85 06
  • wysyłając pismo pocztą tradycyjną na adres: Uniwesyteckie Centrum Medycyny Morskiej i Tropikalnej, ul. Powstania Styczniowego 9b, 81-519 Gdynia
  • wysyłając e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.