intranet
email

    

Ten serwis używa plików cookies.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem

Izba Przyjęć

 

Oddziały UCMMiT mają charakter internistyczny, nie zaś zabiegowy, zatem wszystkich Państwa wymagających zaopatrzenia chirurgicznego, ortopedycznego, czy ginekologicznego prosimy o zgłaszanie się do odpowiednich trójmiejskich Szpitalnych Oddziałów Ratunkowych (SOR). Szpital UCMMiT nie dysponuje własnym SOR.

Izba Przyjęć jest jednostką organizacyjną, pracującą 24 godziny na dobę.
Znajduje się na parterze budynku klinik.

 

Staramy się szybko, sprawnie i kompetentnie udzielać wszelkiej pomocy, stwarzając jednocześnie miłą i życzliwą atmosferę. Jesteśmy tu dla Państwa - jeśli więc mają Państwo uwagi dotyczące jakości naszej pracy, które pomogłyby polepszyć funkcjonowanie naszej Izby Przyjęć, prosimy o przesłanie ich na adres e-mail: mjaworowicz@ucmmit.gdynia.pl lub
o bezpośrednie zgłoszenie do Pielęgniarki Oddziałowej lub do Dyrektora ds. Lecznictwa.

 

Osoby w stanie zagrożenia życia przyjmowane są poza kolejnością.

 

Pacjenci zamierzający podjąć leczenie w trybie planowego przyjęcia (ze skierowaniem od lekarza) powinni zgłosić się do Izby Przyjęć, celem ustalenia terminu przyjęcia na jeden z trzech oddziałów. Pacjent, będąc przyjmowany, na Izbie Przyjęć powinien zgłosić i oddać w depozyt pieniądze oraz wszelkie przedmioty wartościowe, na które otrzyma pokwitowanie.

Pacjenci kierowani do Kliniki Medycyny Hiperbarycznej i Ratownictwa Morskiego są kwalifikowani do przyjęcia bezpośrednio w Klinice, bez pośrednictwa Izby Przyjęć.
 

 

Izba Przyjęć UCMMiT przyjmuje pacjentów:

  • zgłaszających się na podstawie skierowania od lekarza (tj. w trybie przyjęcia planowego),
  • przywiezionych przez zespół ratownictwa medycznego (w trybie pilnym),
  • zgłaszających się samodzielnie w stanie zagrożenia życia lub nagłego pogorszenia stanu zdrowia skutkującego zagrożeniem życia (w trybie pilnym). 

Do zadań Izby Przyjęć należy:

  • rejestracja osoby zgłaszającej się wraz ze sprawdzeniem uprawnień do korzystania ze świadczeń zdrowotnych,
  • zapewnienie niezwłocznego zbadania przez lekarza dyżurnego,
  • objęcie pacjenta doraźną opieką pielęgniarską i lekarską - stosownie do stanu zdrowia, w tym także wykonanie niezbędnych badań i podanie leków,
  • przyjęcie do szpitala w trybie nagłym, bądź ustalenie terminu planowej hospitalizacji,
  • udzielenie porady i pomocy doraźnej pacjentom nie wymagającym hospitalizacji,
  • prowadzenie dokumentacji medycznej oraz statystycznej.