intranet
email

    

Ten serwis używa plików cookies.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to.

Zrozumiałem

Szanowny Pacjencie!

Zwracamy się z uprzejmą prośbą o wypełnienie poniższej anonimowej ankiety dotyczącej jakości usług medycznych świadczonych w naszym szpitalu. Proszę o wystawienie oceny w sklai od 1 do 5 (w tym celu należy zaznaczyć odpowiednie pole, 1 - najniższa ocena, 5 - najwyższa)

 

1. Podstawowe informacje o pacjencie
Z jakich usług korzystał Pan/Pani dzisiaj w przychodni
2. Telefoniczny poziom obsługi Rejestracji  
Możliwość połączenia telefonicznego z Przychodnią 1 2 3 4 5
Kompetentna informacja 1 2 3 4 5
Uprzejmość i troska o pacjenta w trakcie rozmowy 1 2 3 4 5
 
3. Poziom obsługi w Rejestracji
Czas oczekiwania do Rejestracji 1 2 3 4 5
Kompetentna informacja 1 2 3 4 5
Troska o pacjenta w trakcie rozmowy (indywidualne podejście do pacjenta, zrozumiałe przekazanie informacji) 1 2 3 4 5
Profesjonalizm i estetyka w wyglądzie pracowników Rejestracji 1 2 3 4 5
 
4. Jakość usług pielęgniarskich w Przychodni
Czas oczekiwania pod gabinetem 1 2 3 4 5
Stosunek do pacjenta (życzliwość, wykazywanie zaangażowania, zrozumiałe przekazanie informacji) 1 2 3 4 5
Zapewnienie intymności i godności osobistej podczas wizyty 1 2 3 4 5
Profesjonalizm i estetyka w wyglądzie pielęgniarki 1 2 3 4 5
 
5. Jakość usług lekarskich w Przychodni
Czas oczekiwania pod gabinetem 1 2 3 4 5
Stosunek do pacjenta (życzliwość, wykazywanie zaangażowania, zrozumiałe przekazanie informacji) 1 2 3 4 5
Zainteresowanie kontynuacją leczenia (np. wyznaczenie kolejnej wizyty,skierowanie na badania, konsultacje) 1 2 3 4 5
Zapewnienie intymności i godności osobistej podczas wizyty 1 2 3 4 5
Profesjonalizm i estetyka w wyglądzie lekarza 1 2 3 4 5
 
6. Ogólna ocena Przychodni
Godziny otwarcia Przychodni i pracy Rejestracji 1 2 3 4 5
Liczba miejsc siedziących dla oczekujących na wizyty 1 2 3 4 5
Oznakowanie Przychodni (tablica informacyjna, oznakowanie gabinetów) 1 2 3 4 5
Możliwość umówienia się na dogodny termin 1 2 3 4 5
Wystrój i czystość 1 2 3 4 5
 
7. Czy poleciłby Pan/i nasza Przychodnię swojej rodzinie, znajomym? Tak Nie